Atombombe
Geschichte
Frauengefängnis
Corona
Belgien
Fundamentalismus
Fiktion
Anstalt
Diskriminierung
Erwachsenwerden
Gedenken
Briefe
Generation
Abschied
Afrofeminismus
Betrug
Die Zeit steht still
Briefwechsel
Digitalität
Entfremdung
Gender
Brief
Fabel
Digital Natives
Bürgerkrieg
Erster Weltkrieg
Gedächtnis
Exil
Angst
Astronautenstück
Forschung
Friseur
Mylady

africologne (5) Marie Yan writes about the first festival day Opening
Lady Shakespeare oder Die Frau aus Stratford

A translators’ diary by Annette Bühler-Dietrich and George Bwanika Seremba Translating the Mad Poet

africologne (3): A history of Kagayi Ngobi’s poem «For my negativity» «Nothing has changed that much»

africologne (11): DIALOGFORUM (part 2) Repairing, re-humanising (part 2 of 2)

africologne (13): Marie Yan’s last report “Caged in old visions”
Erzuli Dahomey, Göttin der Liebe

africologne (7): day 3 of the festival: the DIALOGFORUM Repairing, re-humanising (part 1 of 2)

africologne (8): Mary Yan’s critical gaze on day 4 of the festival EYE LAND: THE FUTURE IS LOOKING FOR US
